Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1149
Назва: Роль маркетингу відносин в системі інтерактивного середовища
Автори: Гакова, М.В.
Ключові слова: Маркетинг відносин
Інтерактивний маркетинг
Лояльність
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Гакова М.В. Роль маркетингу відносин в системі інтерактивного середовища / М.В. Гакова // Науково-виробничий журнал "Бізнес-навігатор" ( Випуск №3 (70), 2022.). - С. 51-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1149
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hakova_Role of relationship marketing.pdf412,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.