Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжинджоян, В.В.-
dc.contributor.authorПерва, С.Р.-
dc.contributor.authorБоровська, О.Г.-
dc.date.accessioned2023-10-24T10:56:20Z-
dc.date.available2023-10-24T10:56:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДжинджоян В.В. Узагальнення підходів визначення результативності просування туристичного продукту / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва, О.Г. Боровська // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку" (24 січня 2023 р.). - Вип. 84. - С. 3-6.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1171-
dc.publisherУніверситет Григорія Сковороди в Переяславіuk_UA
dc.subjectДілова активністьuk_UA
dc.subjectЛіквідністьuk_UA
dc.subjectПлатоспроможністьuk_UA
dc.subjectРезультативністьuk_UA
dc.titleУзагальнення підходів визначення результативності просування туристичного продуктуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістратура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перва, Боровська.pdf316,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.