Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1211
Назва: Інструменти соціального маркетингу в розвитку медичного туризму
Автори: Сазонець, І.Л.
Зінкевич, С.Р.
Ключові слова: Соціальний маркетинг
Медичний туризм
Дата публікації: 3-лис-2022
Видавництво: "Житомирська політехніка"
Бібліографічний опис: Сазонець І.Л. Інструменти соціального маркетингу в розвитку медичного туризму / І.Л. Сазонець, С.Р. Зінкевич // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу: тези ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Житомир, 3-4 листопада 2022 р.). - Житомир: Житомирська політехніка, 2022. - С. 289.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1211
ISBN: 978-966-683-595-9
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сазонець, Зінкевич.pdf472,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.