Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/161
Назва: Соціальні мережі як комунікаційна технологія формування іміджу туристичних підприємств в сучасних умовах
Автори: Дерій, Л.О.
Ключові слова: Імідж
Туристичний продукт
Дата публікації: 2022
Видавництво: ВНПЗ «ДГУ»
Бібліографічний опис: Дерій Л.О. Соціальні мережі як комунікаційна технологія формування іміджу туристичних підприємств в сучасних умовах: магістерська робота/ Л.О. Дерій; наук. керівник В.М. Торяник. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2022. - 82 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/161
Розташовується у зібраннях:Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дерій.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.