Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисенко, Олена-
dc.date.accessioned2025-10-22T13:34:34Z-
dc.date.available2025-10-22T13:34:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛисенко Олена. Стратегії розвитку і ціноутворення готельної мережі Hilton / Олена Лисенко // Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. Том 8. № 1. - К.: КНУКіМ, 2025. - С. 44 - 56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1970-
dc.publisherВидавничий центр КНУКіМuk_UA
dc.subjectГотельні мережіuk_UA
dc.subjectСтандарти обслуговуванняuk_UA
dc.subjectЯкість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectСтратегії ціноутворенняuk_UA
dc.titleСтратегії розвитку і ціноутворення готельної мережі Hiltonuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and pricing strategies of Hilton hotel chainuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст. Лисенко РГК 2025.pdf4,92 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.