Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСардак, С.Е.-
dc.contributor.authorДжинджоян, В.В.-
dc.date.accessioned2022-09-01T10:18:38Z-
dc.date.available2022-09-01T10:18:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСардак С.Е. Маркетинг: навч. посібник. / С.Е. Сардак, В.В. Джинджоян. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2018. – 242 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/446-
dc.descriptionРозглянуто питання щодо організації маркетингу в економіці та різних сферах підприємницької діяльності. Наведені матеріали ґрунтовно розкривають теоретичні основи та практичний інструментарій організації системи маркетингу з урахуванням національного та світового досвіду. Уміщені основні поняття дисципліни, питання для оцінювання рівня засвоєння матеріалу та список рекомендованої літератури. Навчальний посібник надає можливість самостійного опанування курсу. Призначено для викладачів, молодих вчених, студентів вищих навчальних закладів, слухачів шкіл бізнесу та масового читача.uk_UA
dc.publisherВНПЗ «ДГУ»uk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.titleМаркетингuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАРКЕТИНГ.pdf2,21 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.