Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТоряник, В.М.-
dc.contributor.authorДжинджоян, В.В.-
dc.contributor.authorПіхун, Н.А.-
dc.date.accessioned2022-09-01T10:40:28Z-
dc.date.available2022-09-01T10:40:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТоряник В.М. Реклама та PR у сфері туризму: підручник / В.М. Торяник, В.В. Джинджоян, Н.А. Піхун; за заг. ред. О.В. Негодченка. – Дніпро: ВНПЗ «ДГУ», 2018. – 320 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/448-
dc.descriptionУ підручнику викладено курс навчальної дисципліни «Реклама та PR у сфері туризму», розглядаються витоки становлення та розвитку реклами та PR, взагалі, їх основні поняття, завдання, функції та принципи, висвітлена роль в розвитку туристичної діяльності в Україні. Підручник стане в нагоді викладачам, студентам, практичним працівникам, а також тим, хто цікавиться питаннями реклами та PR.uk_UA
dc.publisherВНПЗ «ДГУ»uk_UA
dc.subjectРеклама у туризміuk_UA
dc.subjectТуристична діяльністьuk_UA
dc.subjectМаркетинг у туристичній діяльностіuk_UA
dc.subjectPR-діяльністьuk_UA
dc.titleРеклама та PR у сфері туризмуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Реклама та PR у сфері туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реклама та PR в туризмі.pdf2,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.