Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриставка, А.В.-
dc.date.accessioned2022-09-08T09:42:59Z-
dc.date.available2022-09-08T09:42:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПриставка, А.В. Особливості регулювання рекламної діяльності в сфері туризму в Україні : дипломна робота / А.В. Приставка; науковий керівник В.М. Торяник. - Дніпро : ВНПЗ "ДГУ", 2022. - 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/469-
dc.publisherВНПЗ "ДГУ"uk_UA
dc.subjectТуристична рекламаuk_UA
dc.subjectЄвропейський досвідuk_UA
dc.subjectБрендінгuk_UA
dc.titleОсобливості регулювання рекламної діяльності в сфері туризму в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приставка А.В..pdf931,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.