Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжинджоян, В.В.-
dc.date.accessioned2022-11-14T13:07:59Z-
dc.date.available2022-11-14T13:07:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДжинджоян В.В. Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств / В.В. Джинджоян // Інвестиції: практика та досвід. - 2018. - № 9. - С. 39-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/564-
dc.descriptionУ статті досліджено сучасні інноваційні концепції та підходи до управління збутовою діяль ністю туристичних підприємств. Розглянуто основні види інноваційного туризму туристичних підприємств. Визначено, що з метою впровадження збутових інновацій туристичними підприє мствами різних груп доцільно проводити зміни в організації збутових та маркетингових проце дур, зокрема шляхом застосування бенчмаркінгу, реінжинірингу та аутсорсингу. При цьому виокремлено напрями, у яких може реалізовуватися збутовий аутсорсинг. З'ясовано, що одни ми із основних інноваційних процесів збуту є застосування електронної комерції та сайтів.uk_UA
dc.publisherІнвестиції: практика та досвідuk_UA
dc.subjectПродуктові інноваціїuk_UA
dc.subjectПроцесні інноваціїuk_UA
dc.subjectТуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectТуристична галузь.uk_UA
dc.titleВпровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf373,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.