Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСазонець, І.Л.-
dc.contributor.authorДжинджоян, В.В.-
dc.date.accessioned2022-11-16T12:03:48Z-
dc.date.available2022-11-16T12:03:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСазонець І.Л. Науково-методичні підходи до визначення функцій туристичних підприємств та напрямів реалізації їх соціальної складової / І.Л. Сазонець, В.В. Джинджоян // Ефективна економіка: електронне наук. фах. видання. - 2019. - № 11. - С. 1-5uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/570-
dc.descriptionУ статті здійснено обґрунтування напрямів реалізації соціальної складової туристичними підприємствами в сучасних соціально-економічних умовах. Встановлено, що інтерес сучасних дослідників до проблеми конкретизації науково-методичних підходів до визначення функцій туристичних підприємств віддзеркалюють ідеї декількох методологічних течій, а саме: маркетинговий, соціологічний, культурологічний, економічний підходи. Разом з тим проблема дослідження соціальних векторів функціонування туристичних компаній залишилася поза межами наукових розвідок вчених. Резюмовано, що сучасний туризм є особливою соціальною сферою економіки, потужною індустрією, яка виробляє до 10% світового валового продукту, в якій зайняті мільйони співробітників та залучені величезні капітали. У якості продукції туристичних компаній виступають результати діяльності, спрямованої на організацію дозвілля, рекреації, відпочинку і лікування населення, і яка реалізується за допомогою виконання наступних функцій: виробництво послуги, продаж (збут), маркетинг, організація виробничого процесу, фінансово-господарська діяльність. Узагальнено, що сучасний туризм потребує вивчення умов, що визначають масовість туризму, формування цілих туристичних потоків на основі їх соціального статусу.uk_UA
dc.publisherЕфективна економікаuk_UA
dc.subjectТуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectТуризмuk_UA
dc.subjectПодорожіuk_UA
dc.subjectНаукові підходиuk_UA
dc.titleНауково-методичні підходи до визначення функцій туристичних підприємств та напрямів реалізації їх соціальної складовоїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf280,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.