Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/754
Назва: Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продукту
Автори: Джинджоян, В.В.
Перва, С.Р.
Ключові слова: Маркетинг
Туристичний продукт
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Джинджоян В.В. Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продукту. / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва // Міжнар. наук.-практ. конф. «Science and innovation of modern world», (м. Лондон, 25-27.01.2023 р.). - Великобританія, 2023. - С. 590-597.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/754
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf458,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.