Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжинджоян, В.В.-
dc.date.accessioned2023-03-17T12:53:51Z-
dc.date.available2023-03-17T12:53:51Z-
dc.date.issued2020-02-
dc.identifier.citationДжинджоян В.В. Новітні методи китайського освітнього менеджменту з підготовки фахівців для туристичного бізнесу / В.В. Джинджоян // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : зб.-к матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет конф. (м. Львів, 20 лютого 2020 р.). − Львів : ЛІЕТ, 2020. – С. 201-203.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/777-
dc.publisherЛІЕТuk_UA
dc.subjectТуристична індустрія Китаюuk_UA
dc.subjectТуристичний бізнесuk_UA
dc.titleНовітні методи китайського освітнього менеджменту з підготовки фахівців для туристичного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42.pdf352,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.