Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/794
Назва: Просування турпродукту сучасними інструментами маркетингу
Автори: Перва, С.Р.
Ключові слова: Корпорація
Маркетинг
Туристичний продукт
Конкурентоспроможність
Дата публікації: 2023
Видавництво: ВНПЗ "ДГУ"
Бібліографічний опис: Перва, С.Р. Просування турпродукту сучасними інструментами маркетингу : магістерська робота / С.Р. Перва; науковий керівник В.В. Джинджоян. - Дніпро : ВНПЗ "ДГУ", 2023. - 88 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/794
Розташовується у зібраннях:Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перва С.Р..pdf576,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.