Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/850
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТоряник, В.М.-
dc.contributor.authorЧерненко, Ж.В.-
dc.date.accessioned2023-04-17T08:21:14Z-
dc.date.available2023-04-17T08:21:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТоряник В.М. Міста України: проблеми та питання формування їх туристичного бренду / В.М. Торяник, Ж.В. Черненко // Теоретико-прикладні аспекти розвитку туризму та гостинності в умовах міжнародної економічної інтеграції: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. (Дніпро, 27 травня 2022 р.). - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2022. - С. 42-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/850-
dc.publisherВНПЗ «ДГУ»uk_UA
dc.subjectТуристичний брендuk_UA
dc.titleМіста України: проблеми та питання формування їх туристичного брендуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Торяник В.М., Черненко Ж.В..pdf678,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.