Skip navigation

Перегляд зібрання за групою - Автори Джинджоян, В.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 65 до 84 із 107 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Реалізація соціальної парадигми при управлінні туристичними підприємствамиДжинджоян, В.В.
2020Реалізація туристичних програм у сфері освіти, медицини, природоохорониДжинджоян, В.В.
2018Реклама та PR у сфері туризмуТоряник, В.М.; Джинджоян, В.В.; Піхун, Н.А.
2021Розвиток міжнародного туризму у Європейському туристичному регіоніДжинджоян, В.В.; Шарутенко, К.С.
2021-07Розвиток міжнародного туризму у Європейському туристичному регіоніДжинджоян, В.В.; Шарутенко, К.С.
2020Розробка методики оцінки ефективності реалізації соціальних функцій на підприємствах туристичної галузі УкраїниДжинджоян, В.В.
2022Роль державних інституцій у просуванні та розвитку освітнього туризмуДжинджоян, В.В.
2018Сompetitiveness of Ukrainian export-oriented fieldsТоряник, В.М.; Джинджоян, В.В.
2020Світовий досвід встановлення соціальних зв'язків шляхом розвитку діяльності туристичних підприємствДжинджоян, В.В.
2022Світові центри медичного туризмуДжинджоян, В.В.; Рижих, М.І.
2022Систематизація методів оцінки соціального спрямування в туристичній діяльностіДжинджоян, В.В.; Георгієв, Б.Г.
2022Соціальна діяльність туристичних підприємствДжинджоян, В.В.; Рижих, М.І.; Даліба, Д.С.
2021Соціальні детермінанти розвитку сфери послуг в концепції формування постіндустріального суспільстваДжинджоян, В.В.; Сазонець, І.Л.
2019Стратегічне управління підприємством на основі використання інформаційного потенціалуДжинджоян, В.В.
2018Стратегічне управління розвитком туризмуДжинджоян, В.В.; Ємельянова, М.О.; Штонда, Г.А.
2018Стратегічне управління розвитком туризмуДжинджоян, В.В.; Ємельянова, М.О.; Штонда, Г.А.
2020Структурні детермінанти функціонування і розвитку туристичних підприємств в контексті соціальної парадигмиДжинджоян, В.В.
2023Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продуктуДжинджоян, В.В.; Перва, С.Р.
2023Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продуктуДжинджоян, В.В.; Перва, С.Р.
2021Сучасний стан розвитку інновацій у світіДжинджоян, В.В.; Шарутенко, К.С.