Skip navigation

Перегляд зібрання за групою - Теми Туристичні підприємства

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 16 із 16
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Базисні умови розвитку туристичних підприємств на основі їх соціальної діяльностіДаліба, Д.С.
2020Визначення пріоритетів соціальної діяльності туристичних підприємств та їх розвиткуДжинджоян, В.В.
2020Внутрішньокорпоративні соціальні програми туристичних підприємствДжинджоян, В.В.
2018Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємствДжинджоян, В.В.
2020Детермінанти функціонування туристичних підприємств на основі розвитку їх соціальної діяльностіДжинджоян, В.В.
2019Діяльність туристичних підприємств та класифікація туристичних програмДжинджоян, В.В.
2022Міжнародні асоціації туристичної спрямованостіДжинджоян, В.В.; Козак, Д.О.
2019Науково-методичні підходи до визначення функцій туристичних підприємств та напрямів реалізації їх соціальної складовоїСазонець, І.Л.; Джинджоян, В.В.
2020Приоритеты развития туристических компаний и их социальной деятельностиСазонець, І.Л.; Джинджоян, В.В.
2019Реалізація принципів корпоративної соціальної відповідальності туристичних підприємств в контексті «Концепції реалізації державної політики у сфері сприяння розвитку соціально відповідального бізнесу в Україні на період до 2030 року»Джинджоян, В.В.
2021Реалізація соціальної парадигми при управлінні туристичними підприємствамиДжинджоян, В.В.
2020Розробка методики оцінки ефективності реалізації соціальних функцій на підприємствах туристичної галузі УкраїниДжинджоян, В.В.
2020Світовий досвід встановлення соціальних зв'язків шляхом розвитку діяльності туристичних підприємствДжинджоян, В.В.
2022Соціальна діяльність туристичних підприємствДжинджоян, В.В.; Рижих, М.І.; Даліба, Д.С.
2021Соціальні детермінанти розвитку сфери послуг в концепції формування постіндустріального суспільстваДжинджоян, В.В.; Сазонець, І.Л.
2020Структурні детермінанти функціонування і розвитку туристичних підприємств в контексті соціальної парадигмиДжинджоян, В.В.