Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1171
Назва: Узагальнення підходів визначення результативності просування туристичного продукту
Автори: Джинджоян, В.В.
Перва, С.Р.
Боровська, О.Г.
Ключові слова: Ділова активність
Ліквідність
Платоспроможність
Результативність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Бібліографічний опис: Джинджоян В.В. Узагальнення підходів визначення результативності просування туристичного продукту / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва, О.Г. Боровська // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку" (24 січня 2023 р.). - Вип. 84. - С. 3-6.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1171
Розташовується у зібраннях:Магістратура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перва, Боровська.pdf316,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.