Skip navigation

Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 71.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Продвижение турпродукта современными инструментами туристического маркетингаДжинджоян, В.В.
2017Особливості екскурсійного обслуговування іноземних туристівПетрова, К.В.; Джинджоян, В.В.; Сардак, С.Е.
2018Стратегічне управління розвитком туризмуДжинджоян, В.В.; Ємельянова, М.О.; Штонда, Г.А.
2019Дослідження соціальних процесів в умовах складного методологічного плюралізмуДжинджоян, В.В.
2019Реалізація принципів корпоративної соціальної відповідальності туристичних підприємств в контексті «Концепції реалізації державної політики у сфері сприяння розвитку соціально відповідального бізнесу в Україні на період до 2030 року»Джинджоян, В.В.
2019Стратегічне управління підприємством на основі використання інформаційного потенціалуДжинджоян, В.В.
2019Вплив органів державного управління на стратегічне управління розвитком туризму в Рівненській областіДжинджоян, В.В.
2015-04. Анализ мотивации на малом предприятииДжинджоян, В.В.; Чередниченко, О.В.
2019Теоретичні аспекти визначення поняття "самоідентифікація студентства"Бердо, Р.С.
2018Діагностика пріоритетності ключових факторів впливу на управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного господарстваГусєва, О.Ю.; Гакова, М.В.