Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/446
Назва: Маркетинг
Автори: Сардак, С.Е.
Джинджоян, В.В.
Ключові слова: Маркетинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВНПЗ «ДГУ»
Бібліографічний опис: Сардак С.Е. Маркетинг: навч. посібник. / С.Е. Сардак, В.В. Джинджоян. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2018. – 242 с.
Опис: Розглянуто питання щодо організації маркетингу в економіці та різних сферах підприємницької діяльності. Наведені матеріали ґрунтовно розкривають теоретичні основи та практичний інструментарій організації системи маркетингу з урахуванням національного та світового досвіду. Уміщені основні поняття дисципліни, питання для оцінювання рівня засвоєння матеріалу та список рекомендованої літератури. Навчальний посібник надає можливість самостійного опанування курсу. Призначено для викладачів, молодих вчених, студентів вищих навчальних закладів, слухачів шкіл бізнесу та масового читача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/446
Розташовується у зібраннях:Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ.pdf2,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.