Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/469
Назва: Особливості регулювання рекламної діяльності в сфері туризму в Україні
Автори: Приставка, А.В.
Ключові слова: Туристична реклама
Європейський досвід
Брендінг
Дата публікації: 2022
Видавництво: ВНПЗ "ДГУ"
Бібліографічний опис: Приставка, А.В. Особливості регулювання рекламної діяльності в сфері туризму в Україні : дипломна робота / А.В. Приставка; науковий керівник В.М. Торяник. - Дніпро : ВНПЗ "ДГУ", 2022. - 103 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/469
Розташовується у зібраннях:Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приставка А.В..pdf931,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.